Tremendu owl hat

Quan comença a fer fred de debó, el millor és tapar-se amb un gorro amb orelleres. Això si, pels petitons que sigui ben divertit!

Quan l’Uriel es va posar el gorro es va convertir en un mussol valent, ja que com tothom sap els mussols no tenen por de res, ni tan sols de la foscor!

Mussol1

D’aventures entre branques i pedres en vam viure moltes, però de sobte al mussolet li va venir la gana i vam anar a buscar ratolins…

Mussol3

Que n’hi haurà un en aquesta cova de pedra?

Mussol2

Heu sentit aquest soroll? ssssshhh… ens ho passem “pipa” espiant entre les branques!

Mussol4

Aquest gorro tan original l’he trobat a la web “repeat crafter me“, on hi ha el patró per a varies mides amb excel.lents explicacions acompanyades amb fotos.

Si voleu un gorro de mussol, poseu-vos en contacte amb mi. Gràcies!

6 thoughts on “Tremendu owl hat

  1. Bona nit!
    Ja em semblava haver vist algun mussolet a la terrassa de dalt…
    Molt bonic i ben fet!
    Bona feina “crochetera”
    Dolços somnis
    Montserrat

  2. Quina monada Gemma!!

    Jo encara estic amb la poma!! jeje Vaig per la desena puntada, cada cop falta menys per arribar a la 13!, quan ho tingui fet, t’ho dic i a veure si podem quedar una estoneta i m’acabes d’ensenyar com continuar-la! Ja ho veus, no tinc temps ni per fer dos puntadetes de ganxet!, però bueno… poc a poc, no?

    Petonets!

    • Gràcies Imma!
      Lo important és que no ho deixis! ja veuràs que seràs l’enveja de l’escola amb la teva poma!!! Quan ho tinguis fet, quedem i t’ensenyo a fer la resta. Tinc moltes ganes de veure-la feta 🙂
      Petonets guapa!

Leave a Reply

