Tremendu puff scarf

M’encanten les bufandes! sempre m’ha agradat tenir-ne moltes per a poder triar quina posar-me segons la roba que porto, el temps que fa, on he d’anar… I aquesta definitivament és una de les meves preferides!

bufanda puff2Tria una bona llana, d’aquella que quan te l’aproximes al coll t’acaricia… tindràs una gran sensació de benestar cada vegada que portis la teva bufanda.

bufanda puff1 He triat llana de Merino per la seva gran suavitat i comoditat. Gràcies a la gran qualitat d’aquesta llana tinc l’escalfor justa al meu coll, i no tinc necessitat de treure’m i posar-me la bufanda cada cop que entro o surto d’algun lloc… quina comoditat!

bufanda puff4

El punt que he utilitzat és el puff stitch, que dóna la textura i escaient apropiats per a portar-la lligada al coll de moltes maneres diferents, donant-li gran versatilitat i personalitat. Si no has utilitzat mai aquest punt clica al video de la “Vickie Howell” i veuràs que és molt fàcil!

Porta la teva bufanda amb un estil diferent, segons  l’ocasió. Si Cliques al video de “Wendyslookbook“, et mostrarà la màgia de com resaltar-la per a que sigui un fantàstic complement.

Si el que busques és fer un bon regal, no ho dubtis, la senzillesa i originalitat d’aquest punt fan que quedi preciosa fins i tot amb la llaçada més simple al nostre coll.

bufanda puff

El patró l’he trobat al blog “all about ami“. És per a tots els nivells i dóna un gran resultat, així que agafa llana i agulla i comença ja, que encara queda hivern per endavant!

bufanda puff 3

Si vols una bufanda com aquesta posa’t en contacte amb mi. Gràcies!

4 thoughts on “Tremendu puff scarf

  1. Ooooh! Quina elegància! M’agrada molt la teva bufanda… però aquell xal verd encara m’agrada més! Felicitats per la feina, és impecable!!!! Petons!

Leave a Reply

