Tremendu cowl

Amb el fred que està fent, m’uneixo a la moda dels colls!Tremendu cowl

Fa temps que vaig voler provar de fer-me un coll llarg i tupit, pràctic i original, però no en vaig trobar cap que m’acabés de convèncer…

20130119-IMG_3993-2

Quan vaig veure el coll del blog “One Dog Woof” vaig saber que l’havia trobat!

Agafa llana i agulla i comença ja! tens 3 bones raons:

– Unir-te al crochet along que organitza ChiWei al seu blog “One Dog Woof” per a poder aconseguir un fantàstic premi (tens fins al 10 de març per enviar-li la foto del teu coll).

-Passar-ho bé, ja que és un patró senzill que podràs seguir mentres escoltes música, mires la televisió o parles amb algú.

– Anar ben calentons!!!

Estic desitjant veure com em quedarà…t’ensenyaré el resultat!

2 thoughts on “Tremendu cowl

Leave a Reply

